رمان

چگونه رمان خود را بنویسیم

رمان

چگونه رمان خود را بنویسیم

ما در اینجا شرح میدهیم چگونه رمان خود را بنویسید

  • ۰
  • ۰

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حسین دشتی بعد از ظهر امروز در جلسه تشریح اهدای خانه‌های مددجویی به نیازمندان در اردبیل اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر دو هزار و 300 خانوار نیازمند اردبیلی فاقد مسکن مناسب هستند که در این زمینه بنیاد مسکن، بسیج سازندگی، مجمع مهندسان خیر، انجمن خیران مسکن ساز و نیکوکاران در تلاش برای برطرف کردن این مشکل هستند و مهم ترین هدف برخورداری نیازمندان از مسکن مددجویی است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به این که مسکن به عنوان یک نیاز مبرم برای مددجویان مطرح است گفت: باید در این زمینه از ظرفیت خیران و نیکوکاران استفاده شود تا بتوانیم در امر بهره‌مندی مددجویان کمیته امداد از مسکن گام برداشته و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

آموزش نویسندگی در سایت محمدرضا تیموری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل از اهدای 27 منزل مددجویی با 12 میلیارد ریال اعتبار خبر داد و گفت: اعتبارات تامین شده توسط کمک‌های مردمی و خیران بوده که این تلاش‌ها شایسته تقدیر و قدردانی است و امید می‌رود تا پایان سال در این زمینه کمک‌های بیشتری را جمع‌آوری کنیم.

دشتی تصریح کرد: یکی دیگر از مواردی که در این زمینه به عنوان اولویت اساسی در نظر گرفته شده است تامین کمک هزینه تحصیلی است تا بتوانیم شرایط را به گونه‌ای تنظیم کنیم تا هیچ فردی به خاطر نبود درآمد مالی کافی و مناسب از ادامه تحصیل بازماند و این برای ما یک اولویت مهم و اساسی است.

وی بیان کرد: ساخت مسکن برای نیازمندان در قالب اجرای طرح رضوان در نظر گرفته شده که در قالب اجرای این طرح بسیاری از مددجویان صاحب خانه شده‌اند و درصدد هستیم در راستای تامین و تکمیل مسکن خانوار نیازمند ورود پیدا کرده و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

منبع:تسنیم

  • ۹۸/۰۶/۰۹
  • kamran karimi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی