رمان

چگونه رمان خود را بنویسیم

رمان

چگونه رمان خود را بنویسیم

ما در اینجا شرح میدهیم چگونه رمان خود را بنویسید

  • ۰
  • ۰

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید سجاد موسوی روز شنبه در دیدار با اعضای شورای اداری شهرستان در دفتر امام جمعه، ضمن گرامیداشت شهدای هفته دولت و دفاع مقدس و مدافعین حرم، اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا عملکرد یکساله مجموعه مدیران به نمایش گذاشته و مردم در روند جریان پیشرفت ها قرار بگیرند و چنانچه قصوری بوده با تدبیر لازم در رفع آن کوشا باشند.

وی با اشاره به اقتصاد و فرهنگ به عنوان دو موضوع مهم کشور، خاطرنشان کرد: اقتصاد و فرهنگ لازم و ملزوم یکدیگرند، اکنون وارد دهه پنجم انقلاب شده ایم و دشمنان تلاش می کنند که وجهه و شان نظام را تخریب کنند و لذا هفته دولت فرصتی است برای اینکه توانایی ها و پیشرفت های نظام را به مردم معرفی کنیم.

محمدرضا تیموری

وی با بیان اینکه برخی می کوشند تحت عنوان نقد، مردم را به نظام بدبین کنند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه به برکت نظام جمهوری اسلامی در کشور نیازمندی داریم اما کمبود نداریم در حالی که برخی سعی می کنند برای رسیدن به اهداف خود شرایط را به گونه ای دیگر جلوه دهند.

حجت الاسلام موسوی رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر را مردمی بودن آنان دانست و افزود: باید در این هفته خودمان را مزین به اخلاق های حسنه ای کنیم که باورهای انقلاب اسلامی را شکوفا می کند.

معاون سیاسی فرمانداری سلسله نیز در این دیدار گرامیداشت هفته دولت را بزرگداشتی برای دولتمردانی دانست که نمونه بارز تقوا، ایمان و پاکدستی و ساده زیستی بودند.

عابدین گراوند با اشاره به بهره برداری از ۲۵ طرح عمرانی، کشاورزی و اقتصادی در هفته دولت شهرستان، گفت: برای این طرح ها در مجموع بیش از ۲۰ میلیارد تومان هزینه صرف شده و برای ۶۷۰ نفر نیز به صورت مستقیم ایجاد اشتغال صورت گرفته است.

وی هفته دولت را متعلق به تمامی دولت دانست و گفت: باید تلاش شود تا برنامه های هفته دولت با حضور پررنگ و باشکوه مدیران و به بهترین نحو احسن در شهرستان برگزار شود.

منبع:ایرنا

  • ۹۸/۰۶/۰۲
  • kamran karimi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی